Ryhmäliikunta

Liikuntakeskuksemme tarjoaa virkistäviä liikuntahetkiä ammattitaitoisten ohjaajien parissa. Monipuoliset ryhmäliikuntatuntimme sopivat kaikille. Tuntivalikoimamme koostuu Gymin omista tunneista ja Les Mills -tunneista. Iloinen henkilökuntamme ja tuntikuvaukset auttavat sinua löytämään itsellesi sopivat liikuntamuodot. 

Voit aloittaa ja kokeilla uutta tuntityyppiä milloin vain – tunnit eivät ole kurssimuotoisia, ellei toisin ole mainittu.

Muistathan tulla ryhmäliikuntatunnille ajoissa. Alkulämmittely on tärkeää ja myöhässä tunneille ei turvallisuuden eikä yhteisen viihtyvyyden vuoksi pääse. Muista puhtaat sisätossut, juomapullo ja pikkupyyhe. Muista myös, että loppuvenyttely on oleellinen osa harjoittelua ja kruunaa liikuntahetkesi.

Ryhmäliikuntatuntien peruutusehdot

Kolmesta (3) peruuttamattomasta ryhmäliikuntatunnista menettää nettivarausoikeuden. Varausoikeuden uudelleenaktivointi maksaa 10€.  Ryhmäliikuntatunti tulee peruuttaa kuusi (6) tuntia ennen tunnin alkua. Ohjattu ryhmäliikuntatunti toteutuu, kun ennakkoilmoittautuneiden määrä on viisi (5).

Kurssien peruutusehdot

Kurssille ja/tai ryhmävalmennukseen ilmoittautuminen voidaan peruuttaa veloituksetta, kunhan peruutus tapahtuu viimeistään 14 päivää ennen kurssin/ryhmän alkua. Jos peruutus tehdään 7 – 13 päivää ennen kurssin/ryhmän alkua, veloitetaan 50 % kurssimaksusta. Alle viikkoa ennen kurssin/ryhmän alkua sekä ilman ennakkoilmoitusta kurssilta poisjääneeltä peritään koko kurssimaksu. Estyneen osallistujan tilalle voidaan vaihtaa toinen henkilö tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan. Mikäli osallistuminen toisena ajankohtana ei ole mahdollista vakavissa sairastapauksissa tai muusta painavasta syystä, voidaan neuvotella koulutusmaksun palauttamisesta.

Alla olevasta listasta voit tarkastella tarkemmin eri tuntien sisältöä tuntiluokituksen mukaan.

 

 

AEROBINEN

Bungee-Training UUTUUS!

Bungee-Training on toiminnallinen liikuntamuoto joka perustuu intervallimuotoiseen harjoitteluun nauhan vastusta vastaan. 

Les Mills BODYATTACK™ Teematunti!

Korkeasykkeinen harjoitus, joka kehittää niin voimaa kuin kestävyyttä.

Les Mills BODYCOMBAT™

Sykettä nostava harjoitus, joka koostuu karateen, nyrkkeilyyn ja tai-chiin perustuvista liikkeistä ja asennoista. Ennenkokematon adrenaliinipotku!

Les Mills BODYSTEP™

Vauhdikasta askeltamista step-laudalla!

Les Mills RPM™ Teematunti!

RPM on sisäpyöräilytreeni mukaansatempaavan musiikin tahdissa. 

PLYO Teematunti!

Plyo-treenissä toistuvat yksinkertaiset liikkeet, jotka kehittävät aerobista kuntoa, nopeutta, voimaa sekä kehonhallintaa. Tunnilla treenataan suurimmat lihasryhmät lyhyissä jaksoissa vauhdikkaan musiikin siivittämänä!

PULSS! Teematunti!

PULSS! on 30 minuutin intervallitreeni spinningpyörällä. Maksimitreenit minimiajassa!

Spinning

Sisäpyöräilyä vaihtelevalla sykkeellä eri tekniikoita ja vastuksia käyttäen. Sopii sekä vasta-alkajille että kokeneille kuntoilijoille perus-/vauhtikestävyysharjoitteeksi tai palauttavaksi treeniksi.

Spinning & 6Pack/Core

Yhdistelmätunti, joka koostuu Spinningistä 30 min ja tehokkaasta keskivartaloharjoittelusta 30 min.

Spinning & Kuula

Yhdistelmätunti, joka koostuu Spinningistä 30 min ja helposta kahvakuulaharjoittelusta 30 min. Paras ja helpoin tapa tutustua näihin kahteen tehokkaaseen liikuntalajiin!

SYKE! Teematunti!

Tällä 45 minuutin sykeohjatulla tunnilla voit haastaa itsesi ja ylitää omat rajasi. Tunti sopii kaikenkuntoisille sekä vaihtelua kaipaaville treenajille. Eri kuntotasoisille on omat vaihtoehdot liikkeisiin. Tunti koostuu yksinkertaisista askeleista ja lihaskuntoliikkeistä ilman välineitä. Hikistä ja yksinkertaista!

 

LIHASKUNTO

Core & Booty 

Vanha kunnon "VatsaPeppu" tunti, joka pistää pakarat ja keskivartalon koetukselle! Kyseessä on tehokas 50 min. kestävä treeni, jossa keskitytään erityisesti pepun ja alavartalon vahvistamiseen ja kiinteyttämiseen, mutta myös vatsa ja ylävartalo aktivoituvat muutamissa liikkeissä. Tunnin liikkeet ovat yksinkertaisia ja tehokkaita, jolloin tunti sopii niin aloittelijoille kuin kokeneimmillekin jumppareille, siis ihan kaikille! Välineinä käytetään vaihtelevasti käsipainoja, kuminauhoja ja step-lautaa. 

CrossTRAINING

Tunti on toiminnallinen koko kehon ja mielen haastava tunti, joka toteutetaan kiertoharjoitteluna. Tunti sisältää monipuolista ja haastavaa treeniä sisältäen kestävyys-, voima-, räjähtävyys-, liikkuvuus-, ja tasapainoharjoitteita. Harjoituksessa hyödynnetään kehonpainoa ja erilaisia välineitä. Tunnille voi osallistua ilman aikaisempaa kokemusta, sillä kaikki liikkeet opetellaan tunnin aikana yhdessä. Pääset itse paljon vaikuttamaan tunnin kuormitustasoon, joten tunti sopii niin aloittelijoille kuin kovakuntoisillekin.

FitBall®

Tehokasta ja hauskaa lihaskuntoharjoittelua ison pallon avulla. Tämä harjoittelu lisää kehon syvien lihasten aktivointia.

IISI Jumppa Teematunti!

Helppoa perusjumppaa! Sopii erinomaisesti myös aloittelijoille ja ryhmäliikuntaan tutustuville asiakkaille! Tunnin alussa helppo alkulämmittely, jonka jälkeen tehokkaita lihaskuntoliikkeitä välineillä tai ilman.

KahvaKuula

Toiminnallinen koko vartaloa kuormittava lihaskuntoharjoitus kahvakuulalla.

KesäBody Tarjolla kesäisin

Tunti täynnä hyvää KESÄFIILISTÄ! Tällä tunnilla keskitytään tehokkaasti muokkaamaan koko kroppaa! Tule ja ihastu!

KuntoNyrkkeily

Kuntonyrkkeily on monipuolinen liikuntamuoto, joka vahvistaa tehokkaasti eri lihasryhmiä. Anna jäykille hartioille lähtöpassit ja laita hihat heilumaan!

Les Mills BODYPUMP™

Voimaharjoittelua ryhmässä tangolla ja levypainoilla

TIMMI Teematunti!

TIMMI on tehokas treeni, jossa haastetaan sekä kästävyyskuntoa että voimaa. Tunnilla tehdään erilaisia liikkeitä intervalliharjoittelun tapaan. Sinä päätät, kuinka mona toistoa ehdit tehdä ja minkälaisella teholla. Ohjaaja varmistaa, että pääset tavoitteeseesi haastamalla itsesi jokaisella harjoituskerralla!

TotalBODY

Tehotunti koko keholle välineillä tai ilman. Ihanan tehokas ja helppo lihaskuntotunti, joka sopii kaikille!

TRX® 

Voimaa, liikkuvuutta ja kestävyyttä TRX hihnoilla ja oman kehon omaa painolla. Voit säätää harjoituksen tehoa oman kuntotasosi mukaan.

TRX®-POWER

Koe kahvakuulan ja TRX-treenin tehokkuus!

 

KEHONHUOLTO

AAMU Flow Teematunti!

AamuFlow on dynaaminen tunti, jossa kehon liikkeet yhdistyvät toisiinsa hengityksen johdattamana. Olo tunnin jälkeen on useimmiten energisoitunut, vapautunut ja rentoutunut.

KeppiJumppa

Ryhtiä rankaan ja liikettä niveliin. Huolla kehoasi ja voi hyvin.

HathaJOOGA

Tunti on lempeätä joogaa, joka vahvistaa ja notkistaa kehoa lempeästi sekä rauhoittaa mieltä tehokkaasti. Varaa tunnille mukaasi pitkähihainen paita ja sukat.

Lempeä JOOGA

Kiirettä ja stressiä karkoittava, rauhallisessa tahdissa etenevä lempeä joogatunti perustuu hathajoogaan. Lempeä jooga sopii kaikille, myös aloittelijoille ja senioreille.

Les Mills BODYBALANCE™

Lempeä yhdistelmä joogaa, tai chi:ta ja pilatesta. Varaa tunnille mukaasi pitkähihainen paita ja sukat.

Pilates

Löydä tasapainoinen keho ja hyvä olo. Varaa tunnille mukaasi pitkähihainen paita ja sukat.

Rullaus/Venyttely

Fasciarullaus tunnilla keskitytään laukaisemaan lihaskalvojen jännityksiä putkirullaa hyödyntäen.

YOGA Flex™ Teematunti!

Lisää liikkuvuutta ja mielen harmoniaa!

Vinyasa JOOGA

Tunti on vahvaa, energistä, dynaamista ja vapaasti virtaavaa joogaa, jossa liikkeestä toiseen siirrytään flowmaisesti. Varaa tunnille mukaasi pitkähihainen paita ja sukat.

 

TANSSI

DANCE/Jamit!

Vauhdikas ja energinen tanssitunti! Hiki lentää ja syke nousee erilaisten tanssityylien tahtiin! Tällä tunnilla askelsarjoilla ei ole niin paljon merkitystä, pääasia että on hauskaa ja kunto nousee!

LAVIS

Lavis-lavatanssijumppa on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille.Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella. Käy fiilistelmässä täällä.

LatinDANCE

Rentoa menoa lattarimusiikin tahdissa. Todellinen Hyvän Fiiliksen tanssitunti!

Les Mills SH´BAM™

Tunnilla pääset opettelemaan tämän päivän kuumimmat discomuuvit, kuulet parhaimmat listahitit, uudelleen miksatut tutut klassikot sekä hikisimmät lattaribiitit. 

Rumbita® Fuerte Teematunti!

Rumbita Fuerte on treenimuoto, joka sopii jokaiselle! Tämä tehokas ja tanssillinen ohjelma vahvistaa ja kiinteyttää vartaloa, parantaa ryhtiä ja hoikentaa vyötärön.

 

60+ LIIKKUJAT

60+ LIIKKUJAT

 

GFC KURSSIT

GFC SaliStartti naisille

Kurssilla saat käyttöösi aloittelijalle sopivan kuntosaliohjelman, jolla parannat kuntoa, kehonkoostumusta ja hyvinvointia. Pienryhmässä harjoittelu on henkilökohtaisempaa ja harjoitteluun liittyviin kysymyksiin on jätetty tilaa. Kurssin jälkeen voit luottavaisin ja varmoin mielin treenata kuntosalilla tehokkaasti ja turvallisesti. 

GFC SaliStartti nuorille miehille 13-19v.

Kurssilla pääset kuntosalitreenaamisessa ohjatusti alkuun. PTn kanssa käydyt salitreenit ja omat treeniohjelmat auttavat sinua itsenäiseen harjoitteluun jatkossa. Tuu messiin mukaan!

GFC 3kk Valmennus 40+ 

Valmennusryhmä on huippuunsa suunniteltu, tiivis 8 hengen treeniryhmä, jossa jokainen harjoittelee kohti omia tavoitteitaan Personal Trainer Kirsi Mäkelän opastuksella. 

PhysioPilates alkeis ja jatkokurssit

Löydä tasapainoinen keho ja hyvä olo. PhysioPilates on liikuntaa, jossa Pilatesharjoitteluun on yhdistetty fysioterapeuttinen osaaminen. Varaa tunnille mukaasi pitkähihainen paita ja sukat. 

ÄijäJOOGA

Miesten oma kehonhuoltotunti! ÄijäJOOGA on kaikenikäisille miehille suunnattua joogaa, jonka tarkoituksena on saada jäykät miehet vetreytymään ja energisoitumaan.

Kurssien peruutusehdot

Kurssille ja/tai ryhmävalmennukseen ilmoittautuminen voidaan peruuttaa veloituksetta, kunhan peruutus tapahtuu viimeistään 14 päivää ennen kurssin/ryhmän alkua. Jos peruutus tehdään 7 – 13 päivää ennen kurssin/ryhmän alkua, veloitetaan 50 % kurssimaksusta. Alle viikkoa ennen kurssin/ryhmän alkua sekä ilman ennakkoilmoitusta kurssilta poisjääneeltä peritään koko kurssimaksu. Estyneen osallistujan tilalle voidaan vaihtaa toinen henkilö tai vaihtaa osallistujan ilmoittautuminen toiseen kurssiajankohtaan. Mikäli osallistuminen toisena ajankohtana ei ole mahdollista vakavissa sairastapauksissa tai muusta painavasta syystä, voidaan neuvotella koulutusmaksun palauttamisesta.